درباره وبلاگ


اين وبلاگ گامي است به سوي بهترين ها وازاين رو من سعي كرده ام تا با بهترين مطالب و بهترين راه حل هاي روز دنيا بازديد كنندگان را به سوي هدفشان كه همان بهترين است ببرم!!!! با تشكر مديريت وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 145
بازدید دیروز : 154
بازدید هفته : 316
بازدید ماه : 376
بازدید کل : 1685836
تعداد مطالب : 207
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

وبلاگ جامع فارسي

 دانلود Mozilla Firefox 10.0.1 - نرم افزار مرورگر موزیلا فایرفاکس

Mozilla Firefox مرورگر تحت وبی است برای مرور و جستجو در بین صفحات اینترنتی با سرعت و امنیت بسیار بالا که محصول کمپانی قدیمی Mozilla است و در زمینه ارائه ابزار های اینترنتی بسیار محبوب و معروف است. مرورگر فایر فاکس موزیلا محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش فراتر از سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera قرار دادند زیرا امکانات این مرورگر از قبیل، امنیت، سرعت، کیفیت نظر هر کاربری را نیز به خودش جلب میکند. در حال حاضر در نرم افزار موزیلا 8 بیشترین کاربر را برای مرور در دنیای مجازی دارد و در طی سالیان توانسته بخوبی از رغیبان خود جلو بزند و رتبه اول را کسب کند. در طی مدت های گذشته شاهد بودیم که برنامه موزیلا در مدت های طولانی نسخه فینال را توزیع میکرد اما امروزه با تاخیر سیاست های بنیان گذار آن یعنی موزیلا، نسخه های فینال بزودی عرضه میشوند و مشکلات سریعتر برطرف میشوند.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Mozilla Firefox 10.0.1 :

- سرعت بالا در بارگذاری صفحات
- پشتیبانی از HTML نسخه ۵
- پشتیبانی از نسخه ۳ CSS
- دارای قابلیت Tabbed Browsing (باز شدن صفحات متعدد در یک پنجره)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت با سپری قدرتمند
- جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و سارقان اینترنتی و جاسوس ها
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی با رابط کاربری آسان
- دارای پوسته های مختلف و دانلود آن ها از طریق سایت موزیلا
- قابلیت نصب پلاگین های مختلف برای عملکرد بهتر و امنیت بیشتر
- و ...

ویژگی های جدید اضافه شده به نرم افزار Mozilla Firefox 10.0.1 :

- افزونه های مورد نیاز نصب شده و در حالت عادی غیرفعال است
- اضافه شدن افزونه one-time
- اضافه شدن نوار جستجوی توییتر Twitter
- اولویت بندی جدید برای تقاضا در باز شدن زبانه های جدید
- بهبود در اجرای مرورگر با سرعت فوف العاده
- بهبود در عملکرد و در هنگام استفاده از عناصر آهنگ ها ویدیو ها
- پشتیبانی CORS در دامنه های WebGL
- پشتیبانی از منوهای HTML5
- پشتیبانی برای insertAdjacentHTML
- بهبود و پشتیبانی برای نوشتن در زبان CSS و بسیاری زبان های دیگر
- پشتبانی پیشرفته WebSocket
- افزایش امنیت
- افزایش سرعت بارگذاری Java
- و ...

براي دانلود ابتدا عضو شويد سپس به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب ...


 بدون شک امروزه پر طرفدارترین نرم افزار مرورگر وب برای مشاهده وبسایت ها ، نرم افزار Internet Explorer است. طبق آماری که در سال ۲۰۰۹ گرفته شده حدود ۴۵% افراد دنیا از این مرورگر در ورژن های مختلف از ویندوز 98 به بالا استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار را برای شما کاربران سایت آرش 98 آماده کرده ایم که بسیاری از مشکلات این نرم افزار برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات ، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها ، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و ... را برطرف کرده است.

 

Internet Explorer 9 Arash98.com

براي دانلود به ادامه مطلب برويد........براي اينكار ابتدا عضو شويد



ادامه مطلب ...


 آیا سرعت مرورگر فایرفاکس شما کاهش پیدا کرده ؟

توسط SpeedyFox تنها با یک کلیک و بدون نیاز به نصب می توانید فایر فاکس خود را بهینه سازی کنید و باعث افزایش سرعت این مرورگر شوید.
مرورگر موزیلا فایرفاکس ، مرورگری بسیار سریع است اما به مرور زمان کند میشود و دلیلش هم تکه تکه شدن پایگاه داده های عمومی آن است. نرم افزار SpeedyFox v1.4 برای حل مشکل کند شدن فایرفاکس را حلی دارد. این نرم افزار کاملا تست شده و البته رایگان میباشد و باعث یکپارچگی پایگاه داده و همچنین افزایش ۳ برابری استفاده از فایر فاکس می شود. هم اکنون می توانید این ابزار فایرفاکس را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

SpeedyFox v1.4 Arash98.com

قابلیت های کلیدی SpeedyFox v1.4:
- رایگان و کم حجم بودن نرم افزار
- تقویت راه اندازی فایرفاکس تا ۳ برابر
- عملیات سریع تر با کوکی ها
- یکپارچه سازی پایگاه داده فایرفاکس
- سرعت نرم افزار در انجام کار
- بدون احتیاج به نصب
- و .....

براي دانلود به ادامه مطلب برويد........براي اينكار ابتدا عضو شويد



ادامه مطلب ...


 با رشد اینترنت در قرن ۲۱ ، هکران و نفوذگران بیشتر از قبل پیشرفت کردند ...  پس مرورگری با نام Browser Comodo Dragon یک دیوار اهنین در برابر انهاست و امنیت شما را تضمین می کند. مرورگرComodo Dragon سرعتی بیشتر از گوگل کروم و محیطی خیلی جذابتر از آن دارد . اگر می خواهید یک مرورگر جدید با سرعت بالا و با ثبات و محیطی امن را تجربه کنید Comodo Dragon Browser از بهترینهاست.هم اکنون می توانید نرم افزار کومودو را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Comodo Dragon Browser

دانلود در ادامه مطلب

براي دسترسي عضو شويد



ادامه مطلب ...


 هم اکنون ورژن جدید مرور Google Chrome را برای شما آماده ی دریافت قراره ایم. Google Chrome جزء مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رقیب اصلی مرورگرهایی چون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار می رود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و ... اشاره نمود.هم اکنون می توانید نرم افزار گوگل کروم را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Google Chrome Browser

براي ددانلود به ادامه مطلب برويد

ابتدا عضو شويد



ادامه مطلب ...


Internet Explorer 10.0 (Platform Preview 1) جدیدترین نسخه از یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین مرورگرهای وب است که در تاریخ 12 آپریل 2011 اولین ویرایش و نسخه آزمایشی از نسخه 10 خود را در اینترنت منتشر کرد.

 

این نسخه از IE خیلی سریع تر و امن تر نسبت به نسخه های قبلی خود عمل می کند و یک سری امکانات دیگر مانند پشتیبانی از انواع CSS3 به آن اضافه شده است.

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کتابخانه مجازی فریدی
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روبیک برای همه و آدرس rubik3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.