درباره وبلاگ


اين وبلاگ گامي است به سوي بهترين ها وازاين رو من سعي كرده ام تا با بهترين مطالب و بهترين راه حل هاي روز دنيا بازديد كنندگان را به سوي هدفشان كه همان بهترين است ببرم!!!! با تشكر مديريت وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 208
بازدید دیروز : 154
بازدید هفته : 379
بازدید ماه : 439
بازدید کل : 1685899
تعداد مطالب : 207
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

وبلاگ جامع فارسي

 بازی فلش پینگ پونگ یک بازی بسیار کم حجم اما فوق العاده سرگرم کننده می باشد که می تواند برای ساعت ها شما را مشغول کند! این بازی با فرمت SWF (فلش) می باشد که هم اکنون می توانید آن را با حجم تنها ۳۰۰ کیلوبایت از دانلودها دریافت کنید! امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید.

 

pingpong بازی سرگرم کننده و کم حجم فلش پینگ پونگ برای کامپیوتر

 منبع:downloadha.com 

 



ادامه مطلب ...


 در این بازی سرگرم کننده شما به رقابت با دیگر ماشین ها خواهید پرداخت و باید با استفاده از ترمزدستی و دریفت های پی در پی از رقیبان جلو بزنید که این قسمت  در بازی بسیار لذت بخش است. شما با اول شدن در مسابقات به بعدی راه پیدا می کنید و با تمام کردن یک دوره و کسب حداکثر امتیاز، ماشین های جدید و البته پرسرعت و قدرمتمند تر را آزاد کرده و می توانید از آن ها در مسابقه های بعدی نیز استفاده نمایید. خیلی ها در حرفه ای بودن در بازیهای اتومبیل رانی ادعا دارند، اما آیا این بازی را هم می توانند با موفقیت پشت سر بگذارند!

 

 Drift Runners تجربه سرعت واقعی با بازی کم حجم Drift Runners 1.0



ادامه مطلب ...


 

 

 آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام دلنوازان. این آهنگ تیتراژ پایانی سریال دلنوازان بوده که هم اکنون از شبکه سوم سیما در حال پخش است. تنظیم کننده این اثر نیز بهروز صفاریان می باشد. هم اکنون میتوانید این آهنگ شنیدنی را با کیفیت اورجینال از دانلودها دریافت کنید.

 

ali delnavazan دانلود تیتراژ سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی

 

dvd دانلود تیتراژ سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی شما می توانید مجموعه کامل سریال دلنوازان را در ۱۰ DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۱۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود تیتراژ سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی توضیحات بیشتر و خرید مجموعه …

 منبع:downloadha.com

 



ادامه مطلب ...


 مجموعه اس ام اس خنده دار و جوک اسفند 90 - سری 12

هم اکنون برای شما مجموعه ای از اس ام اس های خنده دار به همراه جوک های بسیار شیرین و خنده دار را برای شما در سایت فقط دانلود برای شما عزیزان به انتشار در آورده ایم .

 



ادامه مطلب ...


 دیکشنری چستا ، لغت نامه جدیدی است که کاملا به زبان فارسی می باشد.این دیکشنری دایره لغات آن به بیش از ١٠٠٠٠٠ می رسد.شما عزیزان با استفاده از این لغت نامه می توانید لغت های انگلیسی را به فارسی و بلعکس ترجمه کنید.هم چنین این نرم افزار پرتابل می باشد یعنی به وسیله آن می توانید بدون نیاز به نصب از آن استفاده کنید و آن را به راحتی انتقال دهید.



ادامه مطلب ...


 بازي پرهيجان و جذاب مسابقات رالي Intense Racing 2

بازي پرهيجان و جذاب Intense Racing 2 به صورت مسابقات رالي مي باشد. در اين مسابقات گروهي کوچکترين اشتباه و تصادفي شما را تا حد بسيار زيادي از مسابقه دور نموده و فاصله بين شما و رقبا را بسيار زياد مي نمايد.شما در اين بازي مدل ماشن رويايي خود و مسير مسابقه را انتخاب مي کنيد. مسابقه در خيابان، صحرا، جنگل و ... برگزار مي شود. از ويژگي هاي بارز اين بازي پرداخت قوي گرافيک بازي و نيز جلوه هاي ويژه و صدا گذاري فوق حرفه اي اين بازي و ماشين هاي فوق العاده حرفه اي و پرسرعت در کنار آزادي کامل کاربر در انتخاب نوع بازي و مسيرها و جاده هاي انجام مسابقه و ... همه و همه اين نسخه از بازي را به يکي از مهيج ترين بازي هاي اتومبيل راني تبديل کرده است.



ادامه مطلب ...


 اگر از کاربران Windows 7 باشید حتما نگران فعال سازی ویندوز خود هستید، به گفته مرکز تحقیقات IDC ویندوز ۷ در آمریکا ۲۵/۰۰۰ شغل ایجاد می‌کند. این گفته بر اساس پیش‌بینی میزان فروش این محصول در کل جهان و آمریکاست. اینگونه پیش‌بینی شده است که ویندوز ۷ در آمریکا ۶۰ میلیون نسخه و در کل جهان ۱۷۷ میلیون نسخه فروش خواهد داشت. در این میان ۴۱ میلیارد دلار به شرکای مایکروسافت سود خواهد رسید که بخش اعظمی از آن صرف فرهنگ استفاده از ویندوز ۷ خواهد شد. حال شما با در دست داشتن این کرک نیاز به پرداخت این هزینه سنگین ندارید . تنها با چند کلیک ویندوز شما کاملا فعال می شود و به راحتی میتوانید از ویندوز ۷ استفاده نمایید و لذت ببرید.

 

win7crack فعال سازی ویندوز 7   Crack Windows Seven



ادامه مطلب ...


 برنامه Active@ File Recovery v7.5.1 یکی از بهترین نرم افزارهای حال حاضر برای بازیابی اطلاعات پاک شده از هارد دیسک و و حافظه های جانبی می باشد.در این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای متعددی که برایشان قرار داده شده است قادرند تا به راحتی و با سرعت مناسب اقدام به بازیابی اطلاعات از بین رفته نمایند.این نرم افزار به گفته سازندگان خود قادر است تا اطلاعات پاک شده به علت های مختلف نظیر حمله یک ویروس به سیستم ، Crash شدن سیستم ، خرابی هارد به علت وجود نرم افزارهای مخرب و … را بازیابی نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت Data Recovery Software می باشد.

 

filerecover بازیابی همه اطلاعات پاک شده با Active@ File Recovery v7.5.1



ادامه مطلب ...


 WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار را در ادامه می توانید مشاهده کنید …

 

winrar قویترین نرم افزار فشرده ساز Winrar 3.90 Final

 

دانلود درادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

IDM downloadha.com دانلود انواع فايل ها با Internet Download Manager 5.17



ادامه مطلب ...


 بازی Police Force به شما این اجازه را می دهد تا در سطح شهر به اجرای قانون بپردازید . در واقع این بازی دارای یک گیم پلی شبیه ساز شده می باشد که در سال ۲۰۱۲ میلادی منتشر شده است . داستان بازی در شهرهای کشور آلمان در حال جریان است . شما به عنوان یک پلیس در این شهر هستید که از آخرین تجهیزات پلیسی همچون خودروهای پرسرعت ، دستبند ، رادیو ، سلاح های گرم و … نیز بهره می برید و پلیر می بایست در حالت های شب و روز و همچنین در شرایط مختلف آب و هوا نظم را در شهر برقرار کند .

 

Police Force دانلود بازي نيروي پليس Police Force براي PC

 دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 داستان این بازی حول شخصی به نام Jack می گردد که یک راننده بسیار حرفه ایست. او بارها در اداره پلیس شیکاگو و لاس وگاس بازداشت شده و جالب اینجاست که همیشه به خاطر سرعت سرسام آور اتومبیل هایش این اتفاق افتاده؛ اما دیگر او همانند یک گرگ زخمی است و از تمام پلیس ها نفرت دارد. با اینکه بیشتر جوانی اش را در زندان گذرانده، حال می خواهد روند خرابکاری هایش را ادامه بدهد و با یک ماشین نه چندان حرفه ای به سراغ دیگر راننده های ایالات امریکا می رود. حال دیگر به خود بازیباز بستگی دارد که بتواند با اتومبیل اولیه خود، به اتومبیل های بزرگ دست پیدا کند یا نه. بیشتر جریانات داستانی بازی در بین San Francisco و New York جریان دارد. جَک قرار است که در بین این دو ایالت به مسابقه بپردازد. برخی از مراحل بازی نیز در کوهستان های برفی به وقوع می پیوندد. بر خلاف نسخه Hot Pursuit، تمامی مراحل این بازی به مسابقات اصلی خلاصه نمی شوند و بازیباز می تواند به انجام مراحل فرعی نیز بپردازد. البته این بخش خیلی کوتاه تر از مراحل اصلی بازی خواهند بود. گیم پلی این نسخه با توجه به قسمت های قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است. یکی از اضافات جدید بخش گیم پلی پیاده شدن کارکتر از ماشین می باشد. ممکن است کمی عجیب باشد اما سازندگان این بازی با این حرکت خود سعی کرده اند که بازی را به گونه ای وارد سبک Open-Word کنند. اما توقع یک GTA را نداشته باشید. این پیاده شدن ها و اتفاقات پیرامون آن به صورت QTE به وقوع می پیوندند که نظیر آن را در بازی Heavy Rain مشاهده نمودیم. برای مشاهده ادامه نقد بازی و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه نهایی و کاملا سالم RELOADED بازی با حجم ۱۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

nfs run pc cover small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC

 

dvd دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در پنج DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

براي دانلود ابتدا عضو شده سپس به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب ...


angry11 بازی هیجان انگیز Angry Birds Seasons: Year of the Dragon v2.2.0

در روز های تعطیلات سال اژدها در کشور چین، هنوز هم پرندگان ما از تعقیب کردن خوک ها دست بر نداشته اند. نام این نسخه جدید Angry Birds Seasons: Year of the Dragon است که سراسر پر از خوک ها و پرنده هاست. با نشانه گیری های دقیق خود، قلعه خوک های بدجنس را نابود کرده و آنها را از بین ببرید. در این بازی نیز عقاب های اژدهایی به کمک پرندگان خشمگین آمده اند

دانلود در ادامه مطلب.

 


ادامه مطلب ...


 

|دانلود بازی Damnation با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود رایگان بازی فوق العاده زیبای Damnation

نام بازی: Damnation
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن اول شخص / تیراندازی
سال انتشار: ۲۰۰۹
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: Codemasters
حمایت توسط : Blue Omega Entertainment
درجه بندی سنی : T
قابلیت آنلاین:دارد

بازی فوق العاده زیبای Damnation در سال ۲۰۰۹ توسط کمپانی Codemasters منتشر و توسط Blue Omega Entertainment ساخته و حمایت شد.این بازی دارای ژانر اکشن اول شخص میباشد که مخصوص پلتفورم پی سی میباشد.در ادامه به نقدی کوتاه و ارائه بازی میپردازیم.بازی Damnation تکامل یافته بازی های به سبک تیر اندازی با ترکیبی از هیجان فوق العاده میباشد.این بازی با این که در سال ۲۰۰۹ منتشر شده است اما یکی از خیره کننده ترین گرافیک را در بین این چنین بازی ها دارد.بازی Damnation ویژگی های بزرگی دارد.از جمله ویژگی های منحصر به فرد آن میتوان به : محیط های باز – مبارزات جذاب و دیدنی – وسایل نقلیه فوق العاده و .. اشاره کرد.در بازی Damnation به وفور شاهد مناظر طبیعی فوق العاده میباشید.بازی در هر ثانیه قصد دارد به شما به نوعی شوک وارد کند.گاهی خود را در بین زمین و هوا معلق میبینید و گاهی نیز خود را در بالاترین نقطه از سطح زمین ..!!! شاید وجود سلاح های پیشرفته در این بازی شما را وسوسه کند. بازی شما را در این امر آزاد قرار داده است.در حقیقت این بازی را نمی توان یک بازی محدود در نظر گرفت .وجود چنین اسلحه هایی از همان ابتدا نوید بخش این امر میباشد.صدا گذاری بازی در حد متوسط میباشد اما حقیقتا موسیقی متن زیبایی دارد.در بعضی از درگیری ها موسیقی متن شما را یاری خواهد کرد. کاراکتر اصلی بازی یعنی شما از حرکات آکروباتیک و نمایشی محروم نمیباشد و با گذشت مراحل میتوانید آن ها را مرحله به مرحله کشف کنید و از آن ها در مبارزات خود استفاده کنید.بازی Damnation یک ویژگی مهم دیگر نیز دارد و آن دارا بودن مد مولتی میباشد به طوری که لذت بخش مولتی ان به وفور بیشتر از مد سینگل آن میباشد.البته اگر به ژانر بازی ” ژانر تخیلی ” را نیز اضافه کنیم جای دوری نرفته ایم 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 دنبال کنندگان بازی لوکسر ( لاکسر ) بعد از مدت ها انتظار شاهد دانلود بازی نسخه جدیدی از این بازی هستند که گرافیک فوق العاده و داستانی هیجان انگیر با عنوان گذرگاه (حق عبور) سنگ مرمر دنیای بازی های پازل را دگرگون کرده است.  این بازی کامپوتری زیبا را برای دوست داران دنبال کننده Luxor و کسانی که تا به حال آن را تجره نکرده اند تقدیم می کند.

این نسخه بازی کامپیوتری با عنوان " پنجمین لوکسر - گذرگاه یا حق عبور " محصول شرکت بازی سازی MumboJumbo است که سری بازی های پازل سنگ های مرمر توسط گروه TE ساخته این شرکت است که از این دسته همین بازی لوکسر معروفترین است. نسخه 5 لاکسر باز هم Power-UP های جدید تری که دارد هیجان و سرگرمی بازی را به 100% میرساند و اگر شما از یک کارت گرافیک خوب برخوردار باشید و کارت صدای شما خروجی 5.1 را هم ساپورت کند دیگر آنقدر محو افکتهای صوتی این بازی دانلود پازل جذاب خواهید شد که گذر زمان را احساس نخواهید کرد.

Luxor 5th Passage 1.0.0.8 Portable PC Game - بازی لوکسر 5 گذرگاه

در این بازی کامپیوتر آماده اداره تکه جواهرات بالدار خود در پنجمین بازی پوپر مرمر هیجان انگیر و فوق العاده لوکسر شوید. توپ های رنگی خود را به زنجیره ای از حوزه های رنگی شلیک کنید قبل از اینکه آن ها شما را از بین ببرند. با دستاورد های خود گنجینه هایی که جلوی سقوط سرزمین را می گیرند بدست آورید زیرا این 5 گنج عظیم مصر را نجات خواهد داد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: Windows XP/Vista
  • پردازنده: 1.6 GHz
  • رم: 256 مگابایت
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0



ادامه مطلب ...


 یکی از بازی های دوست داشتنی در دوران بچگی نقطه بازی بود که با یک ورق و خودکار هیجانی به بچه ها میداد که از هر بازی دیگری سرگرم کننده تر می نمود. اکنون  بازی این سرگرمی دوران کودکی را بر روی کامپیوتر با همان هیجان و انواع مختلف آن به اشتراک عموم گذاشته است.

بازی بازی GridLines یک نوع پازل می باشد که با رسم نوبتی خط و وصل کردن نقطه ها تشکیل مربع داده و کسب امتیاز کنید و هرکسی مربع های بیشتری در پایان وصل تمام نقطه ها تشکیل دهد برنده است. حالت کلاسیک و گرفتن پاداش که هر مربعی یک امتیاز خاص خود را دارد، همچنین حالت دلخواه که امکان رسم مدل های دلخواه بازی را به شما می دهد.

GridLines 1.09.1 Portable PC Game - بازی کامپیوتر نقطه بازی

ویژگی های نقطه بازی

  • 4 روش بازی از جمله کلاسیک، جایزه ای و سفارشی
  • 5 تنظیم سختی بازی و بازی های طولانی مدت و کوتاه مدت
  • بازی با دوستان یا بازی با کامپیوتر
  • ذخیره بازی در هر کجای بازی که باشید
  • گرافیک های زیبا با موسیقی آرام بخش پس زمینه همچنین امکان اجرای MP3

حداقل سیستم مورد نیاز بازی نقطه بازی

  • سیستم عامل: Windows 7, Vista, XP یا 2000
  • پردارنده: Pentium II (450 MHz)
  • رم: 64 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8.1
  • کارت گرافیک: 3D video card (32 MB)

دانلوددانلود رایگان بازی نقطه بازی کامپیوتری (حجم : 7.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
تصویرتصاویر بازی:

GridLines GridLines GridLines

 



 

موزیک ویدئو جدید و فوق العاده زیبای سیاوش قمیشی به نام تکرار 

( آهنگساز: سیاوش قمیشی – تنظیم کننده: مسعود فولادی – ترانه سرا: محمود برزویی )

( بدون تگ تبلیغاتی سایت ، به همراه دانلود آهنگ )

 

http://01.upfa.in/?di=CPTE

 

 



 

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی پیشتاز به همراه سمیر به نام جدایی . با ۳ کیفیت …

 


 



آهنگ جدید و بسیار زیبای سیاوش قمیشی به نام تکرار . با ۲ کیفیت …

آهنگساز : سیاوش قمیشی / ترانه : محمود برزویی / تنظیم : مسعود فولادی )

 

 



 

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای Cassie به نام King Of Hearts . با ۳ کیفیت …

( ورژن اصلی و کامل )

 دانلود 

 

 



دانلود فیلم فوق العاده زیبا xXx محصول 2002 آمریکا
|| لینک مستقیم و کمکی ، کیفیت خارق العاده BlueRay720 ، زیر نویس فارسی ||


Covers دانلود فیلم فوق العاده زیبای xXx 2002

لینک IMDB
امتیاز : 5.6 /10
موضوع: اکشن | جنایی | داستانی
کیفیت: خارق العاده BlueRay 720
فرمت :Mkv
رزولوشن : 1280×768
حجم: 700 مگابایت
زمان : 2 ساعت 2 دقیقه
زبان: انگلیسی
زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان : CIA بعد از این که تمام مامورینش در جاسوسی علیه گروهی در چک شکست میخورن تصمیم میگیره که از خود زندانیان استفاده کنه که…

 


 



دانلود سریال خاطره انگیز و فوق العاده تماشایی Friends محصول 1994 و 1995 کانال NBC آمریکا

|| لینک مستقیم و کمکی ، دانلود 24 اپیزود فصل اول کامل ، کیفیت خارق العاده 720p ||

[ برای اولین بار بین سایت های ایرانی ]

.

1 دانلود سریال Friends فصل اول کامل

.

لینک IMDB
فرمت فایل : Mkv
موضوع : کمدی | عاشقانه
فصل ؛ اپیزود : اول ؛ 24
شبکه : NBC ( فصل اول)

وضعیت پخش : به پایان رسیده
کیفیت : خارق العاده 720p
حجم هر قسمت : 175 مگابایت
زیرنویس فارسی : دارد

.

خلاصه داستان : زندگی ، عشق و لبخند های شش دوست که در شهر منهتن زندگی میکنند

 

دانلود در ادامه ی مطلب

 

]]>



دانلود سریال خاطره انگیز و فوق العاده تماشایی Friends محصول 1995 و 1996 کانال NBC آمریکا

|| لینک مستقیم و کمکی ، دانلود 24 اپیزود فصل دوم کامل ، کیفیت خارق العاده 720p ||

.

w 1  دانلود سریال Friends فصل دوم کامل

.

لینک IMDB
فرمت فایل : Mkv
موضوع : کمدی | عاشقانه
فصل ؛ اپیزود : دوم ؛ 24
شبکه : NBC ( فصل دوم)
وضعیت پخش : به پایان رسیده
کیفیت : خارق العاده 720p
حجم هر قسمت : 175 مگابایت
زیرنویس فارسی : دارد

.

خلاصه داستان : زندگی ، عشق و لبخند های شش دوست که در شهر منهتن زندگی میکنند

 

دانلود در ادامه ی مطلب

 

]]>



دانلود سریال خاطره انگیز و فوق العاده تماشایی Friends محصول 1996 و 1997 کانال NBC آمریکا

|| لینک مستقیم و کمکی ، دانلود 25 اپیزود فصل سوم کامل ، کیفیت خارق العاده 720p ||

.

FRS3 دانلود سریال Friends فصل سوم کامل

.

لینک IMDB
فرمت فایل : Mkv
موضوع : کمدی | عاشقانه
فصل ؛ اپیزود : سوم ؛ 25
شبکه : NBC ( فصل سوم)
وضعیت پخش : به پایان رسیده
کیفیت : خارق العاده 720p
حجم هر قسمت : 175 مگابایت
زیرنویس فارسی : دارد

.

خلاصه داستان : زندگی ، عشق و لبخند های شش دوست که در شهر منهتن زندگی میکنند …

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب

 

]]>



 اینهم از آخرین نسخه از سیستم عامل لینوکس فدورا.

 

 

دوستان دقت داشته باشند که لینک این دانلود از سایت خود شرکت فدورا نیست و من هم خودم دقیق نمیدونم این لینک سالم هست یا نه اگر کسی سرعت زیاد داره و تست کرده حتما به من خبر بده که اگر لینک خرابه و کار نمیکنه من لینک رو بردارم و یک لینک جدیدتر بزارم

 

 

 

 

 

 

 

 حجم فایل : مشخص نیست

 دانلود



دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:آهنگ,آهنگ از ولي,آهنگ هاي ولي,آهنگ افغاني , :: 23:13 ::  نويسنده : mehdi

 

  آلبوم جدید و زیبای Valy به نام after love

 

01 - دلم رو شکوندی [192] [128] [64] [24]
02 - زیم زیم زیم [192] [128] [64] [24]
03 - خانومی [192] [128] [64] [24]
04 - دختر افغانی [192] [128] [64] [24]
05 - همه کارات دروغکی [192] [128] [64] [24]
06 - خواب [192] [128] [64] [24]
07 - بیا تو [192] [128] [64] [24]
08 - دلبر مهربان [192] [128] [64] [24]
09 - دوست دختر [192] [128] [64] [24]
10 - حالا بچش [192] [128] [64] [24]
11 - دروغ نگو [192] [128] [64] [24]
12 - خواب (بیکلام) [192] [128] [64] [24]
دانلود البوم در یک فایل فشرده شده با کیفیت 192



 

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای احسان غیبی به نام قرارمون . به همراه ۷ عکس جدید

تنظیم کننده : الیاس شیرزاد

(با سه کیفیت متفاوت)

 فرمت : Mp3 / کیفیت : 256Kbps

احسان غیبی - قرارمون

 

 

 فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

 

احسان غیبی - قرارمون

فرمت : Wma / کیفیت : 64Kbps

احسان غیبی - قرارمون

 


 

لینک غیر مستقیم :

http://rapidshare.com/files/162289763/Ehsan_Gheibi-Ghararemoun_256Kbps_.mp3.html

 

 



موزيك ويديو جديد و زيباي سامان شاكري و آراز به نام مي خوام بگم . به همراه آهنگ اين ويديو ...



موزيك ويديو

Rapidshare
Direct Link Wmv 700 kbps

Rapidshare
Direct Link Divx 1400 kbps

دانلود آهنگ



 

موزیک ویدیوی جدید و بسیار زیبای ابی ٫ کامران و هومن به نام مگه فرشته هم بده . با کیفیت بالا !

همراه با اهنگ این موزیک ویدیو 

کارگردان : سیروس کردونی

(با دو کیفیت متفاوت)

 

 حجم : 38Mb / فرمت : Wma

نام فایل

 لینک مستقیم

رپید شیر

مگا آپلود

مگه فرشته هم بده

 دانلود

 دانلود

 -

 


 

>> جهت نمایش در تلفن همراه <<

حجم : 4.44mb / فرمت : 3GP

مگه فرشته هم بده 

 


آهنگ این موزیک ویدیو 

 فرمت : Mp3 / کیفیت : 192Kbps

ابی و کامران و هومن - مگه فرشته هم بده

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

ابی و کامران و هومن - مگه فرشته هم بده

فرمت : Wma / کیفیت : 64Kbps

ابی و کامران و هومن - مگه فرشته هم بده



آهنگ جدید و بسیار زیبای ابی به همراهی کامران و هومن به نام غزل غزل

(با دو کیفیت متفاوت)

 

 

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

ابی ٫ کامران و هومن - غزل غزل

فرمت : Wma / کیفیت : 64Kbps

ابی ٫ کامران و هومن - غزل غزل

 


 

لینک غیر مستقیم :

http://rapidshare.com/files/167722325/Ebi.Ft.Kamran_Hooman-Ghazal.Ghazal_sOngbsOng.Ws_.mp3

 

 



آلبوم جدید و بسیار زیبای محسن یاحقی با نام تمنا ... با 2 کیفیت

دانلود یکجا 192                سرور اول      سرور دوم       سرور سوم       سرور چهارم       سرور پنجم       سرور ششم

MP3 192

Boghze Eshgh

Tammana

Jonoon

Lahzeh

Setareh

Dooset Daram

Yadet Bashe Dooset Daram

Har Chi Migam

Live In Consert

 

دانلود یکجا OGG                  سرور اول      سرور دوم       سرور سوم       سرور چهارم       سرور پنجم       سرور ششم

OGG

Boghze Eshgh

Tammana

Jonoon

Lahzeh

Setareh

Dooset Daram

Yadet Bashe Dooset Daram

Har Chi Migam

Live In Consert



آهنگ جديد و زيباي آرش به نام Pure Love با دو کيفيت

 

کيفيت MP3/128KB

Download

 



دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, :: 23:13 ::  نويسنده : mehdi

آلبوم جدید و بسیار زیبای نوید و امید به نام کلی سفارش

(با سه کیفیت متفاوت + دانلود به صورت یکجا)



<< دانلود آلبوم به صورت یکجا در یک فایل زیپ شده >>

نام فایل

کیفیت

رپید شیر

مگا آپلود

لینک مستقیم

نوید و امید - کلی سفارش

192Kbps

 دانلود

 دانلود

 دانلود

نوید و امید - کلی سفارش

128Kbps

 دانلود

 دانلود

-


فرمت : Mp3 / کیفیت : 192Kbps

 ۱ـ بذار بگم

 ۲ـ چه اشکالی داره

 ۳ـ چیزی نمی خوام

 ۴ـ واسه خاطر خودم

 ۵ـ آی دختره

 ۶ـ برو

 ۷ـ گذاشتی رفتی

 ۸ـ اگه بگی دوست دارم

 ۹ـ سایه عشق (ریمیکس)

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

 ۱ـ بذار بگم

 ۲ـ چه اشکالی داره

 ۳ـ چیزی نمی خوام

 ۴ـ واسه خاطر خودم

 ۵ـ آی دختره

 ۶ـ برو

 ۷ـ گذاشتی رفتی

 ۸ـ اگه بگی دوست دارم

 ۹ـ سایه عشق (ریمیکس)

فرمت : Wma / کیفیت : 64Kbps

 ۱ـ بذار بگم

 ۲ـ چه اشکالی داره

 ۳ـ چیزی نمی خوام

 ۴ـ واسه خاطر خودم

 ۵ـ آی دختره

 ۶ـ برو

 ۷ـ گذاشتی رفتی

 ۸ـ اگه بگی دوست دارم

 ۹ـ سایه عشق (ریمیکس)

 

 

 



آلبوم جديد و بسيار زيباي شهرام و شهروز به نام افه نيا . با 2 كيفيت متفاوت ...

 

 

128 MP3

دانلود كل آلبوم در يك فايل زيپ     Torrent     Rapidshare    Direct Link 

Jedi Nabash

Effe Naya

Mikham Toro

Deldar

Tanhayi

Zamino Asemoon

Rade Pa

Shareto Kam Kon

 

64 OGG

Jedi Nabash

Effe Naya

Mikham Toro

Deldar

Tanhayi

Zamino Asemoon

Rade Pa

Shareto Kam Kon

 



سلام

اینجا آسان ترین روش حل مکعب جادویی روبیک رو گذاشتم که فقط با حفظ 6 فرمول میتونید مکعب روبیک رو حل کنید.

 

 

(لطفا برای دیدن آموزش تصویری به ادامه ی مطالب بروید)

 


 



ادامه مطلب ...


 ۳. روش پترس ( Petrus Method ) :             
ابداع کننده : Lars Petrus
سال ابداع : 1980
بهترین رکورد : ۱۳.۰۶ ثانیه
توضیحات : در این روش یک مکعب ۲*۲*۲ در یک گوشه روبیک ساخته می شود ، سپس به ۲*۲*۳ و بعد آن به ۳*۳*۳ توسعه می یابد ! لایه آخر نیز با یک سری حرکات زنجیره ای ساعت وار تکمیل می گردد !
مزایا : سرعت نسبتا بالا
معایب : پیچیدگی در یادگیری و نیاز به تمرین بالا برای حل سریع

 دانلود راه حل كامل اين روش در ادامه مطلب

نظرات خود را در رابطه با اين مطلب بنويسيد



ادامه مطلب ...


((آموزش جامع وكامل حل مكعب روبيك به روش مبتدي(Beginner))

حتما تا به حال با مكعب جادويي روبيك برخورد كرديد واز ديدن اين پازل ونحوه كاركردن با اون براي بار هاي اول لذت برديد اما وقتي كه فهميديد اين به اين سادگي ها حل بشو نيست ،احتمالاً:

1 يا همونجا شكوندينش

2 يا پرتش كردين به يه جاي دور

3 يا شبها بي خوابي كشيدين

و يا...

اما شايد باورتون نشه كه حل اين مكعب چقدر آسون تر از اون چيزيه كه شما فكرشو مي كنيد.


  دانلود راه حل روبيك 3*3*3 براي مبتديان با حجم391kb نوشته شده توسط آذرخش عزيزي



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کتابخانه مجازی فریدی
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روبیک برای همه و آدرس rubik3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.