درباره وبلاگ


اين وبلاگ گامي است به سوي بهترين ها وازاين رو من سعي كرده ام تا با بهترين مطالب و بهترين راه حل هاي روز دنيا بازديد كنندگان را به سوي هدفشان كه همان بهترين است ببرم!!!! با تشكر مديريت وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 171
بازدید دیروز : 154
بازدید هفته : 342
بازدید ماه : 402
بازدید کل : 1685862
تعداد مطالب : 207
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

وبلاگ جامع فارسي

یکی از بهترین سایت های کلیکی خارجی برای کسب درامد همین سایت هستش. تو سایت netbusinessrating رتبه چهارم برترینها رو داره. از خیلی از سایتای دیگه پردرامد تره و پرداختی داره.
یکی از ویژ گی های بسیار خوب این سایت قیمت رفرال در عضویت استاندارد میباشد که قیمت هر 5 ریفرال 75 هستش.
حداقل برداشت 2 دلار
پرداخت به: پرفکت مانی، پاییر، پیزا، پی پال و کوین های بیت کوین، لایت کوین و اتریوم
میزان پرداختی به کلیک رفرال: 50%
امتیاز در مونیتورینگ ها: 4.5 از 5

آموزش ثبت نام در clixuniverse

ابتدا روی لینک زیر کلیک کنید

https://www.clixuniverse.com/?ref=mehdi606

حتما فیلتر شکن خاموش باشه 

روی ثبت نام بالا کلیک کنید. وقتی وارد سایت شدید، sigup در منوی سایت کلیک کنید.
Full Name :اسمتونو وارد کنید
Email address: ایمیل خود را وارد میکنید
Confirm email: تکرار آدرس ایمیل
username: در این کادر شما می بایست یک نام کاربری برای خود در سایت وارد کنید.
Password: در این کادر شما می بایست یک رمز عبور برای ورود به کنترل پنل‌تان انتخاب کنید.
Confirm Password: تکرار رمز
captcha: کد امنیتی رو وارد کنید.
I have read, and agree to abide by the clixuniverse: این تیک یعنی این که من قوانین سایت را قبول دارم.
حالا روی ریجستر کلیک کنید ثبت نام تمام شد.  

 

 



ادامه مطلب ...


 Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.14 Final

 منبع:دانلودها



ادامه مطلب ...


 فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید. برای مشاهده ی ادامه ی نقد و بررسی بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

GRID 2 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

GRID 2 pc cover small دانلود بازی GRID 2 برای PC

 منبع:دانلود ها



ادامه مطلب ...


 

 

 Test Drive: Ferrari Racing Legend – این بازی یازدهمین بازی از سری Test Drive میباشد که ساخته شده است که سازنده‌ی آن استدیو Slightly Mad Studios که Need for Speed: Shift را با همکاری EA ساخته بود ،‌است .ناشر بازی کمپانی نام اشنای Atari است . در نسخه های قبلی سبک بازی open world sandbox بازگشت به سبک arcade racing همانطور که بازی Test Drive 6 اینطور بود و یک spin-off باشد. افسانه فراری بر روی تاریخچه اتومبیلهای فراری متمرکز است و مسابقات : Formula One , rally racing و GT .بیش از ۵۰ اتومبیل از نوع فراری در بازی وجود خواهد داشت و همه انها به صورت کامل چه از داخل چه از خارج طراحی شده اند و حتی افکتهای خسارت انها نیز بخوبی طراحی شده اند.گیم پلی بازی مثل سریهای گذشته خواهد بود با کمی تغییر مانند نسخه های Test Drive 2 و شبیه به Test Drive 6 هست اما Slightly Mad Studios بخشهایی را الهام خواهد گرفت ، سازنده بازی سعی دارد با الهام از بازی NFS مدلهای dynami و افکتهای تخریب را نیز در بازی بنمایش بگذارد .

 

Test Drive Ferrari Racing Legends-SKIDROW | 2.7 GB

 

Test Drive Ferrari Racing Legends دانلود بازي Test Drive Ferrari Racing Legends براي PC

دانلود در ادامه مطلب

منبع:دانلودها



ادامه مطلب ...


 بازی Air Tycoon 2 یکی دیگر از سری بازی‌های جذاب در سبک Tycoon است. در این نوع بازی‌ها شما مدیریت یک مجموعه را به‌دست گرفته و باید سعی کنید تا جایی که می‌توانید کمپانی مورد نظر خود را به سودآوری برسانید. در Air Tycoon نیز مدیریت خطوط هواپیمایی خودتان را برعهده دارید و باید با کنترل پروازهایتان و قیمت بلیطها و سایر فاکتورهای موجود در مدیریت یک ایرلاین، شرکت خود را تا جایی که می‌توانید در جهان گسترش دهید. اگر علاقه‌مند به این‌گونه بازی‌ها هستید، این بازی زیبا را از دست ندهید. برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

air tycoon 2 بازی مدیریت فرودگاه Air Tycoon 2 v1.6  ‌ آيفون و آیپد

دانلود در ادامه مطلب

منبع:دانلودها



ادامه مطلب ...


 

دانلود آهنگ جدید ۲۵ باند گاهی وقتا

37a37bd7904bdacb9e38f8a614de7ff2 آهنگ جدید 25 باند به نام گاهي وقتا

 

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ۲۵ باند به نام گاهی وقتا (کیفیت اُرجینال)

mp3 128

Download

منبع:www.jokfun.com

 



 

 

 

 Olympic 2012 Opening Ceremony – سی امین دوره بازیهای المپیک لندن در شرایطی با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما آغاز شد که ملکه انگلیس در فیلمی ساختگی با هلی کوپتر شهر لندن را چرخید و زمانی که هلی کوپتر حامل وی به بالای ورزشگاه رسید، او به طور واقعی وارد ورزشگاه شد. مراسم افتتاحیه سی امین دوره بازیهای المپیک تابستانی از ساعت ۲۰:۱۲ دقیقه در ورزشگاه اصلی المپیک پارک آغاز شد و از ساعت ۲۱ با به صدا درآمدن زنگ ناقوس، المپیک رسما افتتاح شد. بردلی ویگینز، نخستین بریتانیایی که در مسابقات دوچرخه سواری تور دو فرانس برنده شده است، با نواختن یک ناقوس، آغاز مراسم افتتاحیه را اعلام کرد.در این مراسم تاریخ انگلیس از اواخر قرن نوزدهم به تصویر کشیده شد و در فیلمی که قبلا ساخته شده بود با دعوت ملکه انگلیس به ورزشگاه وارد زندگی در قرن بیستم شد. ملکه الیزابت و همسرش شاهزاده فیلیپ در حالی در جایگاه قرار گرفتند که لحظاتی پیش از ورود آنها فیلمی پخش شد که ملکه را به همراه با شخصیت پلیسی-تخیلی جیمز باند سوار بر هلیکوپتر نشان می داد که به طرف استادیوم المپیک پرواز می کردند. همزمان، یک هلیکوپتر برفراز استادیوم المپیک پرواز کرد و دو نفر با چتر از آن پریدند که یکی از آنها لباس ملکه را پوشیده بود.

 

| به همراه دانلود در دو کیفیت متفاوت ، HD 720p و s480p|

| نسخه اختصاصی دانلودها با حجم ۱٫۷ گیگابایت به پست افزوده شد |

 

London 2012 Opening Ceremony دانلود مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ لندن London 2012 Opening Ceremony

 منبع:www.downloadha.com

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


  با سلام به شما عزیزان امروز برای شما یك آهنگ بسیار زیبا به نام كوروش صغیر برای شما توی این پست قرار دادیم ، آهنگی كه واقعیت روز ایران رو بیان می كنه ، امیدوارم دانلود كنید ، من از خواننده ی این آهنگ و كسانی كه در این آهنگ نقش داشتند تشكر می كنم 

دانلود آهنگ با لینک غیر مستقیم

منبع:www.hamed-fard.blogfa.com

متن ترانه در ادامه مطلب

                            امیدوارم لذت ببرید آخه خیلی باحاله 



ادامه مطلب ...


 


دانلود ویندوز سون Windows 7 Ultimate SP1

ویندوزی که در اختیارتان قرار گرفته Bootable بوده و هر دو نسخه 32 و 64 بیتی  را دارا می باشد که به صورت جداگانه برایتان آماده کرده ایم. همچنین در هنگام نصب ویندوز نیازی به وارد کردن سریال نیست و میتوانید بدون غیر فعال شدن ویندوز خود، آنرا از سایت مایکروسافت آپدیت کنید. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز سون است اما از نظر فنی بسیار سرتر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. همانطور که در سایت های مختلف ایرانی مشاهده میکنید میهن دانلود نخستین سایتی است که آخرین آپدیت ویندوز سون را که در اواسط April 2012 منتشر شده به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای شما کاربران گرامی قرار داده است.

 نکات مهم:
- در حال حاضر دو نسخه Ultimate و Enterprise ویندوز سون در سایت قرار گرفته است قطعآ برای بسیاری از دوستان این سوال بوجود آمده که فرق این دو نسخه با یکدیگر چیست و کدام را باید دانلود کنند؟ در پاسخ باید بگوییم این دو نسخه تفاوت آنچنانی باهم ندارند و تنها در کاربرد با هم فرق می کنند در واقع نسخه Ultimate مخصوص کاربران خانگی منتشر شده و با تمام نرم افزارها و بازی ها سازگار است. اما در مقابل از نسخه Enterprise بیشتر در ادارات و شرکت ها استفاده می شود چرا که برای رجیستر آن شما نیازی به استفاده از فعال سازهای مختلفی که برای فعال کردن نسخه Ultimate استفاده می کنید ندارید. در واقع ویندوز به راحتی با یک سریال رجیستر می شود از همین رو برای یک شرکت که دارای چندین سیستم مختلف است استفاده از آن آسانتر می باشد. اگر شما یک کاربر خانگی هستید و بیشترین وقت شما در هنگام کار با کامپیوتر صرف بازی و نصب نرم افزارهای مختلف می شود نسخه Ultimate را دانلود کنید و اگر شما یک شرکت دارید بهترین گزینه نسخه Enterprise است. البته کاربران خانگی بسیار زیادی هم هستند که به دلیل فعال سازی راحتتر و همچنین سرعت تقریبی بالاتر نسبت به نسخه Ultimate از این نسخه استفاده می کنند.
- این ویندوز هر دو نسخه 32 بیتی x86 و 64 بیتی x64 را دارا می باشد که به صورت جداگانه برایتان قرار داده ایم.
- از این پس در اوایل هر ماه آپدیت جدید ویندوز سون در این پست قرار میگیرد در نتیجه شما کاربران گرامی برای دانلود این ویندوز تنها تا اواسط ماه آینده فرصت دارید.
- تمامي ويندوز هايي که در اين پست معرفي مي شوند به صورت کامل از درايور SATA پشتيباني ميکنند در نتيجه شما ميتوانيد اين ويندوز ها را بر روي لپ تاپ نيز نصب کنيد.

 

منبع:وب سایت میهن دانلود



ادامه مطلب ...


 دانلود Asphalt 7: Heat HD - آسفالت نسخه حرارت برای اندروید

بالاخره پس از مدت ها انتظار نسخه ی با کیفیت HD بازی جذاب و مفرح Asphalt برای سیستم عامل اندروید عرضه شد. بازی بسیار جذابی که نسخه ی جدید آن Asphalt 7: Heat نام دارد و به سبب کیفیت فوق العاده از چند سری قبل توانسته جز محبوب ترین بازی ها برای گوشی ها و حتی سیستم عامل های مختلف لقب بگیرد. نسخه حرارت از جهات مختلف سرعت ، گرافیک و GamePlay یکی از بهترین بازی هایی بوده که تا به حال برای گوشی های تلفن همراه و تبلت ها عرضه شده است.
نهایت هیجان با کیفیت فوق العاده ماشین ها که محصول کمپانی های معروف اتومبیل سازی هستند برای کاربرانی است که این بازی هیجان انگیز را دانلود می کنند. البته حجم بالای دیتاها برای همه کاربران دانلود این بازی را امکان پذیر نمی کند ولی کاربرانی که گوشی های اندروید دارند و از سرعت اینترنت مناسبی هم بهره می برند پیشنهاد می کنیم Asphalt 7: Heat را دانلود نمایند.

منبع:آسان دانلود



ادامه مطلب ...


 دانلود FIFA 2013 - بازی موبایل فیفا 2013

یکی از محبوب ترین و در عین حال قدیمی ترین سری از بازی های رایانه ای که چند سالی است به عنوان بهترین بازی ورزشی جهان شناخته می شود EA FIFA نام دارد. FIFA که محصول شرکت EA جدی ترین رقیب PES محسوب می شود که البته در طول این چند ساله حتی بسیار موفق تر از رقیب خود بوده است. نسخه 2013 از این بازی جذاب در همان پیش نمایش توانست تمامی جوایز را درو کند و تمامی مجلات و کارشناسان و منتقدان اعلام کردند که FIFA 13 جز بهترین بازی های ورزشی بوده که تا به حال عرضه شده است. نسخه جاوای این بازی که قایل نصب بر روی تمامی گوشی های موجود در بازار می باشد را میتوانید به راحتی از آسان دانلود دریافت نمایید.

منبع:آسان دانلود



ادامه مطلب ...


 

زبان اصلی لری:بارو بارو باونَه هی بارو بارو بارونَه  هی
دسِتِ بده دسِم، چش انتظارم هی
گلِ باغ می توو، چَش و چراغ می توو گُلِ باغ می توو چَش و چراغِ می توو
امشو اولِ بهارَه موقع کشت و کارَه، امشو اولِ بهارَه موقع کشت‌وکارَ

دانلود 



 myTV نرم افزاری رایگان و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های خاطره‌انگیز ایرانی و پخش موسیقی خارجی به وسیله این نرم افزار امکان‌پذیر است. همچنین شما می‌توانید شبکه‌های دلخواه خود را به صورت دستی به این نرم‌افزار اضافه نمایید. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

myTV2 تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 2.6

 

 

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار:
- محیط بسیار زیبا و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن
 - کاملا رایگان



ادامه مطلب ...


 تمی زیبا و دیدنی برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ و همچنین سیمبیان ۳ را به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم که برروی گوشی هایی همچون N8 ، E7 ، C7 ، C6-01 ، N9 و … قابل استفاده می باشند . برای استفاده ی این تم ، پس از دانلود با توجه به سیستم عامل گوشی خود تم مربوطه را در گوشی خود کپی نمایید .

 

DigiFlowers تم ديدني و زيباي DigiFlowers   نوكيا S60v5 ، S60v3 و سيمبيان ^3



ادامه مطلب ...


 بازی های فلش بازی هایی با حجم فوق العاده کم اما در بسیاری از مواقع بازی های بسیار سرگرم کننده ای می باشند. این بازی ها که طرفداران زیادی هم در دنیای بازی های رایانه ای دارد نیاز به سخت افزار خاصی برای اجرا ندارد و اجرای آنها ملزم به یک فلش پلیر می باشد! تیم دانلودها در این مطلب مجموعه ۱۷ بازی فلش را در انواع موضوعات اکشن ، مسابقه ای ، فکری و … جمع آوری کرده است که می توانید آنها را به صورت رایگان دانلود کنید. امیدواریم از این مجموعه لذت کافی را ببرید.

 

flash مجموعه 17 بازی سرگرم کننده فلش برای کامپیوتر

 



ادامه مطلب ...


 در این بازی سرگرم کننده شما به رقابت با دیگر ماشین ها خواهید پرداخت و باید با استفاده از ترمزدستی و دریفت های پی در پی از رقیبان جلو بزنید که این قسمت  در بازی بسیار لذت بخش است. شما با اول شدن در مسابقات به بعدی راه پیدا می کنید و با تمام کردن یک دوره و کسب حداکثر امتیاز، ماشین های جدید و البته پرسرعت و قدرمتمند تر را آزاد کرده و می توانید از آن ها در مسابقه های بعدی نیز استفاده نمایید. خیلی ها در حرفه ای بودن در بازیهای اتومبیل رانی ادعا دارند، اما آیا این بازی را هم می توانند با موفقیت پشت سر بگذارند!

 

 Drift Runners تجربه سرعت واقعی با بازی کم حجم Drift Runners 1.0

 



ادامه مطلب ...


 

 

Wondershare Video Converter Ultimate v5.7.5 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت های ویدویی به یکدیگر است  که توانایی تبدیل فرمت های رایج را داشته و می تواند با بالاترین سرعت ممکن اکثر فرمت های صوتی و خصوصا تصویری را تبدیل نماید. به جرأت می توان گفت که این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه تبدیل فرمت است که از تمامی فرمت ها پشتیبانی می کند . پخش ویدئوهای در حال تبدیل که با استفاده از پلیرداخلی نرم افزار فراهم می شود از جمله قابلیت های جالب این ابزار به شمار می رود. Wondershare Video Converter همچنین امکان تبدیل فرمت ها را به دی وی دی به منظور ساخت دی وی دی فیلم را داراست که امروزه به واسطه رایج شدن دی وی دی ها بسیار مورد نیاز کاربران است. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان :  امکان ویرایش ساده فایل ها ، اضافه کردن افکت های مختلف ، امکان برقرار ارتباط میان سیستم های قابل حمل صوتی و تصویری و .. را نام برد .

 

Wondershare Video Converter تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر با Wondershare Video Converter Ultimate v5.7.5

 منبع:downloadha.com

 



ادامه مطلب ...


 طبق روال سالانه سایت دانلودها امسال هم به مناسبت فرا رسیدن سال نو تقویم و سالنامه سال ۱۳۹۱ خورشیدی برای شما عزیزان تهیه شده است. جا دارد از زحمات دوست عزیزمان ایلیاد موسوی که هر ساله تقویم اختصاصی سایت دانلودها را طراحی میکند تشکر نماییم. این تقویم شامل ۱۲ تصویر با فرمت JPG و با کیفیت فوق العاده عالی در سایز ۱۰۵۰×۱۶۸۰ می باشد که می توانید از آنها به عنوان تصویر پس زمینه ویندوز خود استفاده نمایید. از ویژگی های جالب این سالنامه می توان به دارا بودن مناسبت ها و تعطیلات رسمی اشاره نمود. تیم دانلودها پیشاپیش فرا رسیدن سال نو را تبریک عرض نموده و سال خوبی را برای شما  عزیزان آرزومند است.

 

1391calendar تقویم دیجیتالی سال 1391



ادامه مطلب ...


 Yahoo Messenger نرم افزار

 نرم افزار چت یاهو مسنجر محبوبترین نرم افزار چت در بین کاربران ایرانی می باشد. نسخه ۱۱٫۵ این نرم افزار با داشتن قابلیت های جدید محیط دلپذیرتر و راحت تری را برای chat فراهم کرده است. از قابلیت های جدید در Yahoo! Messenger 11.5 امکان چت با چند نفر در یک پنجره و بصورت تب های جداگانه، وجود شکلک هایی که در نسخه های قبلی نبودند (معروف به شکلک های مخفی)، وجود چند تم (پوسته) جدید و اضافه شدن قسمت Recent Contacts در پنجره اصلی (افرادی که اخیراً با انها چت کرده اید) را می توان نام برد.
سایت سازنده: www.yahoo.com
حجم: ۱۸٫۳ مگابایت



ادامه مطلب ...


 بازی فلش پینگ پونگ یک بازی بسیار کم حجم اما فوق العاده سرگرم کننده می باشد که می تواند برای ساعت ها شما را مشغول کند! این بازی با فرمت SWF (فلش) می باشد که هم اکنون می توانید آن را با حجم تنها ۳۰۰ کیلوبایت از دانلودها دریافت کنید! امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید.

 

pingpong بازی سرگرم کننده و کم حجم فلش پینگ پونگ برای کامپیوتر

 منبع:downloadha.com 

 



ادامه مطلب ...


 در این بازی سرگرم کننده شما به رقابت با دیگر ماشین ها خواهید پرداخت و باید با استفاده از ترمزدستی و دریفت های پی در پی از رقیبان جلو بزنید که این قسمت  در بازی بسیار لذت بخش است. شما با اول شدن در مسابقات به بعدی راه پیدا می کنید و با تمام کردن یک دوره و کسب حداکثر امتیاز، ماشین های جدید و البته پرسرعت و قدرمتمند تر را آزاد کرده و می توانید از آن ها در مسابقه های بعدی نیز استفاده نمایید. خیلی ها در حرفه ای بودن در بازیهای اتومبیل رانی ادعا دارند، اما آیا این بازی را هم می توانند با موفقیت پشت سر بگذارند!

 

 Drift Runners تجربه سرعت واقعی با بازی کم حجم Drift Runners 1.0



ادامه مطلب ...


 

 

 آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام دلنوازان. این آهنگ تیتراژ پایانی سریال دلنوازان بوده که هم اکنون از شبکه سوم سیما در حال پخش است. تنظیم کننده این اثر نیز بهروز صفاریان می باشد. هم اکنون میتوانید این آهنگ شنیدنی را با کیفیت اورجینال از دانلودها دریافت کنید.

 

ali delnavazan دانلود تیتراژ سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی

 

dvd دانلود تیتراژ سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی شما می توانید مجموعه کامل سریال دلنوازان را در ۱۰ DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۱۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود تیتراژ سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی توضیحات بیشتر و خرید مجموعه …

 منبع:downloadha.com

 



ادامه مطلب ...


 مجموعه اس ام اس خنده دار و جوک اسفند 90 - سری 12

هم اکنون برای شما مجموعه ای از اس ام اس های خنده دار به همراه جوک های بسیار شیرین و خنده دار را برای شما در سایت فقط دانلود برای شما عزیزان به انتشار در آورده ایم .

 



ادامه مطلب ...


 دیکشنری چستا ، لغت نامه جدیدی است که کاملا به زبان فارسی می باشد.این دیکشنری دایره لغات آن به بیش از ١٠٠٠٠٠ می رسد.شما عزیزان با استفاده از این لغت نامه می توانید لغت های انگلیسی را به فارسی و بلعکس ترجمه کنید.هم چنین این نرم افزار پرتابل می باشد یعنی به وسیله آن می توانید بدون نیاز به نصب از آن استفاده کنید و آن را به راحتی انتقال دهید.



ادامه مطلب ...


 بازي پرهيجان و جذاب مسابقات رالي Intense Racing 2

بازي پرهيجان و جذاب Intense Racing 2 به صورت مسابقات رالي مي باشد. در اين مسابقات گروهي کوچکترين اشتباه و تصادفي شما را تا حد بسيار زيادي از مسابقه دور نموده و فاصله بين شما و رقبا را بسيار زياد مي نمايد.شما در اين بازي مدل ماشن رويايي خود و مسير مسابقه را انتخاب مي کنيد. مسابقه در خيابان، صحرا، جنگل و ... برگزار مي شود. از ويژگي هاي بارز اين بازي پرداخت قوي گرافيک بازي و نيز جلوه هاي ويژه و صدا گذاري فوق حرفه اي اين بازي و ماشين هاي فوق العاده حرفه اي و پرسرعت در کنار آزادي کامل کاربر در انتخاب نوع بازي و مسيرها و جاده هاي انجام مسابقه و ... همه و همه اين نسخه از بازي را به يکي از مهيج ترين بازي هاي اتومبيل راني تبديل کرده است.



ادامه مطلب ...


 اگر از کاربران Windows 7 باشید حتما نگران فعال سازی ویندوز خود هستید، به گفته مرکز تحقیقات IDC ویندوز ۷ در آمریکا ۲۵/۰۰۰ شغل ایجاد می‌کند. این گفته بر اساس پیش‌بینی میزان فروش این محصول در کل جهان و آمریکاست. اینگونه پیش‌بینی شده است که ویندوز ۷ در آمریکا ۶۰ میلیون نسخه و در کل جهان ۱۷۷ میلیون نسخه فروش خواهد داشت. در این میان ۴۱ میلیارد دلار به شرکای مایکروسافت سود خواهد رسید که بخش اعظمی از آن صرف فرهنگ استفاده از ویندوز ۷ خواهد شد. حال شما با در دست داشتن این کرک نیاز به پرداخت این هزینه سنگین ندارید . تنها با چند کلیک ویندوز شما کاملا فعال می شود و به راحتی میتوانید از ویندوز ۷ استفاده نمایید و لذت ببرید.

 

win7crack فعال سازی ویندوز 7   Crack Windows Seven



ادامه مطلب ...


 برنامه Active@ File Recovery v7.5.1 یکی از بهترین نرم افزارهای حال حاضر برای بازیابی اطلاعات پاک شده از هارد دیسک و و حافظه های جانبی می باشد.در این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای متعددی که برایشان قرار داده شده است قادرند تا به راحتی و با سرعت مناسب اقدام به بازیابی اطلاعات از بین رفته نمایند.این نرم افزار به گفته سازندگان خود قادر است تا اطلاعات پاک شده به علت های مختلف نظیر حمله یک ویروس به سیستم ، Crash شدن سیستم ، خرابی هارد به علت وجود نرم افزارهای مخرب و … را بازیابی نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت Data Recovery Software می باشد.

 

filerecover بازیابی همه اطلاعات پاک شده با Active@ File Recovery v7.5.1



ادامه مطلب ...


 WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار را در ادامه می توانید مشاهده کنید …

 

winrar قویترین نرم افزار فشرده ساز Winrar 3.90 Final

 

دانلود درادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

IDM downloadha.com دانلود انواع فايل ها با Internet Download Manager 5.17



ادامه مطلب ...


 در این ساعت در سایت دانلودها بازی دیگری با کیفیت HD با نام Dungeon Hunter 2 HD به صورت ساین شده و برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ مانند C7 ، E7 ، N8 ، C6-01 و… برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . تصاویری از محیط بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید . اگر شما هم به بازی های گرافیکی و اکشن علاقه دارید این بازی را از دست ندهید .

 

Dungeon Hunter 2 HD بازی اکشن و گرافیکی Dungeon Hunter 2 HD برای سیمبیان سری ^3



ادامه مطلب ...


 این بار در سایت دانلودها نرم افزار بسیار جالب Gold S.M.S v1.1.6 را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این نرم افزار مخصوص گوشی های اندروید می باشد . شما با نصب این برنامه فارسی می توانید به آرشیو کاملی از انواع پیامک ها دسترسی یابید . همچنین هر چند وقت یکبار با بروزرسانی می توانید پیامک های بیشتری را دریافت نمایید . پس اگر به دنبال یک آرشیو بزرگ و به یاد ماندنی از جوک ، پ ن پ ، متون عاشقانه ، سخنان پندآموز ، دانستنی ها ، متن های مناسبتی و … به زبان شیرین فارسی میگردید .. هر چه سریعتر این برنامه را دریافت کنید . لازم به ذکر است در ابتدای کار برای دریافت پیامک ها باید با اتصال به اینترنت عمل بروز رسانی را انجام دهید . برخی از ویژگی های این برنامه را به همراه ویژگی های نسخه جدید این برنامه را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید . 

 

Gold S.M.S آرشیوی بزرگ از پیامک های مختلف با Gold S.M.S v1.1.6 برای اندروید

 

 

 

ویژگی های برنامه Gold SMS :

 

1- به روز رسانی آرشیو  روزانه مطالب فقط با یک بار کانکت شدن به اینترنت 

2- بدون هیچ اشکالی در نوشتار به زبان فارسی

۳- ثبت و خواندن مطالب به صورت آفلاین

۴- ارسال متن ها به صورت اس.ام.اس برای دوستان

۵- محیطی بسیار زیبا و کاربر پسند



ادامه مطلب ...


 Microsoft Windows XP Service Pack 3 تمامی آپدیت ها و بهبود های امنیتی و نرم افزاری سیستم عامل ویندوز اکس پی که طی این ۴ سال مرحله به مرحله عیب یابی و رفع شده را همراه با تعدادی ویژگی های جدید و مفید ویندوز ویستا و حتی ویندوز سرور ۲۰۰۸ داراست. ویندوزی که هم اکنون توسط تیم دانلودها در اختیار شما قرار گرفته است تا آپدیت های همین ماه را دارا بوده ، از هم اکنون می توانید این ویندوز را با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

winxp 2010 سیستم عامل Microsoft Windows XP Service Pack 3 با آپدیت تا January 2011

 

 

 ویژگی های Windows XP SP3 :
- بهبود امنیت در Internet Explorer 
- بالا بردن سطح امنیت در ویندوز تا حد قابل قبول
- افزایش سرعت ویندوز و همچنین موقع کار با اینترنت و شبکه
- ویرایش جدید Remote Desktop Connection
- افزایش ثبات و پایداری ویندوز
- ویژگی Network Access Protection 
- ویژگی black hole router detection 
- رفع مشکلات قبلی ویندوز و سرعت بیشتر
- دارای تمامی آپدیت ها و هات فیکس ها
- ویژگی Backporting موجود در ویندوز ویستا 
- و …



ادامه مطلب ...


 دیکشنری قدرتمند از شرکت بین المللی LingvoSoft که شامل بیش از ۴۰۰۰۰۰ کلمه و عبارت مختلف می باشد. این دیکشنری در قالب زبان های گوناگون (از جمله فارسی) و در دو نسخه مختلف مخصوص Windows و Pocket Pc طراحی و ارائه شده است . این دیکشنری سخنگو ، دارای ترجمه کلمات از فارسی به انگلیسی و بالعکس می باشد.

 

Lingvosoft Talking دیکشنری قدرتمند Lingvosoft Talking Dictionary 4.21



ادامه مطلب ...


 تا پیش از این مایکروسافت به شدت در مورد ویندوز ۷ مخفی کاری می کرد. هرچند که تصاویری از برخی نرم افزارهای تغییر یافته سیستم عامل جدید منتشر شده بود. اما با ارایه نسخه بتای ویندوز ۷ مشخص شد سیستم عامل جدید جزو عمده ترین تغییرات ویندوز از زمان روی کار آمدن ویندوز ۹۵ بوده است. اولین ویژگی که برای بسیاری از کاربران بسیار مهم می باشد معماری زیر بنایی ویندوز ۷ می باشد که دیگر مانند ویستا مجبور به جستجو جهت درایور های مخصوص و مشکلات عدم نصب نرم افزار ها و … وجود نخواهند داشت و به گفته مایکروسافت این مشکلات در این نسخه از ویندوز حل شده است!  در این نسخه از ویندوز شرکت مایکروسافت با تحلیل هایی که از کاربران خود به عمل آورد سعی نمود ویندوز۷ را بهینه نماید که این بهینه سازی در محیط کاربری و سایر قسمت های این نسخه از ویندوز ارائه شده است.

هم اینک می توانید نسخه نهایی ویندوز سون (۳۲ بیتی -  Ultimate) را که چند روزی بیشتر نیست توسط کمپانی مایکروسافت عرضه شده است را برای اولین بار در میان سایت های ایرانی از دانلودها دریافت کنید و همچنین اگر از اینترنت پرسرعت بهره مند نیستید نسخه دی وی دی این ویندوز را از فروشگاه دانلودها تهیه نمایید.

 

windows7 downloadha.com2 دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 با لینک مستقیم   Windows 7 Ultimate Final Version

 

dvd دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 با لینک مستقیم   Windows 7 Ultimate Final Version شما می توانید نسخه نهایی ویندوز سون را در یک DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۳۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


 Adobe Flash Player یک کلاینت Runtime با کارایی بالا، سبک و رسا می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای  مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه  تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. این ابزار، برنامه های کاربردی تحت وب را بصورت نهایی (Front- end) نمایش می دهد، واسط های کاربری وبسایت را با کیفیت عالی به نمایش می گذارد، تبلیغاتهای آنلاین را بصورت تعاملی و جذاب نمایش می دهد و انیمشن های کوتا و بلند را نیز به کیفیت عالی برروی مرورگر شما نمایش می دهد. Adobe Flash Player به شما اجازه می دهد تا محتواهای جذاب وب را مانند بازی ها، ارائه های تجاری، تبلیغات و غیره را مشاهده نمایید، این بسته شامل تنها فلش پلیر و فرآیند نصب مستقل آن می باشد، از لحاظ فنی این برنامه Flash Player ActiveX Control می باشد و تنها قادر به نمایش فایل فلش در داخل مرورگر شما می باشد.

 

flashplayer مشاهده و اجرای فایلهای فلش با Adobe Flash Player 10.0.45.2

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player 10.0.45.2 :
- نمایش محتوای فلش با کیفیت عالی برروی مرورگر وب شما
- اجرای بازی های آنلاین، نمایش تبلیغات ، بنرها و انیمشن های تحت وب
- قابلیت نصب برروی سیستم عامل، مرورگر و گوشی های موبایل برای نمایش محتوای فلش
- نصب شده برروی بیش از ۷۰۰ میلیون رایانه دسکتاپ متصل به اینترنت و گوشی موبایل
- فراگیرترین پلتفرم در سرتاسر دنیا (فلش)
- رایگان بودن
- و …



ادامه مطلب ...


 بازی Police Force به شما این اجازه را می دهد تا در سطح شهر به اجرای قانون بپردازید . در واقع این بازی دارای یک گیم پلی شبیه ساز شده می باشد که در سال ۲۰۱۲ میلادی منتشر شده است . داستان بازی در شهرهای کشور آلمان در حال جریان است . شما به عنوان یک پلیس در این شهر هستید که از آخرین تجهیزات پلیسی همچون خودروهای پرسرعت ، دستبند ، رادیو ، سلاح های گرم و … نیز بهره می برید و پلیر می بایست در حالت های شب و روز و همچنین در شرایط مختلف آب و هوا نظم را در شهر برقرار کند .

 

Police Force دانلود بازي نيروي پليس Police Force براي PC

 دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 داستان این بازی حول شخصی به نام Jack می گردد که یک راننده بسیار حرفه ایست. او بارها در اداره پلیس شیکاگو و لاس وگاس بازداشت شده و جالب اینجاست که همیشه به خاطر سرعت سرسام آور اتومبیل هایش این اتفاق افتاده؛ اما دیگر او همانند یک گرگ زخمی است و از تمام پلیس ها نفرت دارد. با اینکه بیشتر جوانی اش را در زندان گذرانده، حال می خواهد روند خرابکاری هایش را ادامه بدهد و با یک ماشین نه چندان حرفه ای به سراغ دیگر راننده های ایالات امریکا می رود. حال دیگر به خود بازیباز بستگی دارد که بتواند با اتومبیل اولیه خود، به اتومبیل های بزرگ دست پیدا کند یا نه. بیشتر جریانات داستانی بازی در بین San Francisco و New York جریان دارد. جَک قرار است که در بین این دو ایالت به مسابقه بپردازد. برخی از مراحل بازی نیز در کوهستان های برفی به وقوع می پیوندد. بر خلاف نسخه Hot Pursuit، تمامی مراحل این بازی به مسابقات اصلی خلاصه نمی شوند و بازیباز می تواند به انجام مراحل فرعی نیز بپردازد. البته این بخش خیلی کوتاه تر از مراحل اصلی بازی خواهند بود. گیم پلی این نسخه با توجه به قسمت های قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است. یکی از اضافات جدید بخش گیم پلی پیاده شدن کارکتر از ماشین می باشد. ممکن است کمی عجیب باشد اما سازندگان این بازی با این حرکت خود سعی کرده اند که بازی را به گونه ای وارد سبک Open-Word کنند. اما توقع یک GTA را نداشته باشید. این پیاده شدن ها و اتفاقات پیرامون آن به صورت QTE به وقوع می پیوندند که نظیر آن را در بازی Heavy Rain مشاهده نمودیم. برای مشاهده ادامه نقد بازی و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه نهایی و کاملا سالم RELOADED بازی با حجم ۱۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

nfs run pc cover small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC

 

dvd دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در پنج DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

براي دانلود ابتدا عضو شده سپس به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب ...


angry11 بازی هیجان انگیز Angry Birds Seasons: Year of the Dragon v2.2.0

در روز های تعطیلات سال اژدها در کشور چین، هنوز هم پرندگان ما از تعقیب کردن خوک ها دست بر نداشته اند. نام این نسخه جدید Angry Birds Seasons: Year of the Dragon است که سراسر پر از خوک ها و پرنده هاست. با نشانه گیری های دقیق خود، قلعه خوک های بدجنس را نابود کرده و آنها را از بین ببرید. در این بازی نیز عقاب های اژدهایی به کمک پرندگان خشمگین آمده اند

دانلود در ادامه مطلب.

 


ادامه مطلب ...


 

|دانلود بازی Damnation با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود رایگان بازی فوق العاده زیبای Damnation

نام بازی: Damnation
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن اول شخص / تیراندازی
سال انتشار: ۲۰۰۹
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: Codemasters
حمایت توسط : Blue Omega Entertainment
درجه بندی سنی : T
قابلیت آنلاین:دارد

بازی فوق العاده زیبای Damnation در سال ۲۰۰۹ توسط کمپانی Codemasters منتشر و توسط Blue Omega Entertainment ساخته و حمایت شد.این بازی دارای ژانر اکشن اول شخص میباشد که مخصوص پلتفورم پی سی میباشد.در ادامه به نقدی کوتاه و ارائه بازی میپردازیم.بازی Damnation تکامل یافته بازی های به سبک تیر اندازی با ترکیبی از هیجان فوق العاده میباشد.این بازی با این که در سال ۲۰۰۹ منتشر شده است اما یکی از خیره کننده ترین گرافیک را در بین این چنین بازی ها دارد.بازی Damnation ویژگی های بزرگی دارد.از جمله ویژگی های منحصر به فرد آن میتوان به : محیط های باز – مبارزات جذاب و دیدنی – وسایل نقلیه فوق العاده و .. اشاره کرد.در بازی Damnation به وفور شاهد مناظر طبیعی فوق العاده میباشید.بازی در هر ثانیه قصد دارد به شما به نوعی شوک وارد کند.گاهی خود را در بین زمین و هوا معلق میبینید و گاهی نیز خود را در بالاترین نقطه از سطح زمین ..!!! شاید وجود سلاح های پیشرفته در این بازی شما را وسوسه کند. بازی شما را در این امر آزاد قرار داده است.در حقیقت این بازی را نمی توان یک بازی محدود در نظر گرفت .وجود چنین اسلحه هایی از همان ابتدا نوید بخش این امر میباشد.صدا گذاری بازی در حد متوسط میباشد اما حقیقتا موسیقی متن زیبایی دارد.در بعضی از درگیری ها موسیقی متن شما را یاری خواهد کرد. کاراکتر اصلی بازی یعنی شما از حرکات آکروباتیک و نمایشی محروم نمیباشد و با گذشت مراحل میتوانید آن ها را مرحله به مرحله کشف کنید و از آن ها در مبارزات خود استفاده کنید.بازی Damnation یک ویژگی مهم دیگر نیز دارد و آن دارا بودن مد مولتی میباشد به طوری که لذت بخش مولتی ان به وفور بیشتر از مد سینگل آن میباشد.البته اگر به ژانر بازی ” ژانر تخیلی ” را نیز اضافه کنیم جای دوری نرفته ایم 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت دانلودها با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳ و ۴ و از جمله ۵ به روز می کند.آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

 

Eset Offline Update آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ 2 اسفند ٩٠



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کتابخانه مجازی فریدی
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روبیک برای همه و آدرس rubik3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.